30 Mart 2010

Peluş Yastık

Bu peluşların kaynağını hatırlıyorum... Ablamla, Yağmur... Hatta o zaman peluş, zincir saplı güzel de bir çanta yapmışlardı. Bizim ailede var "kendi kullanacağın eşyayı, kendin yap" halleri demek ki:)) Kalan peluşlar, ben böyle marifetli yanımı çıkarınca ortaya:)) ablamlar, annem ne var, ne yok herşeyi bana vermeye başladılar, peluşlarda dahil. Uzun zamandır duruyordu. Kumaş halinde durmaları sıkıyor bazen, hepsini bir anda bişeylere dönüştürmek istiyorum. Peluşlarda öyle bir zamanda yastık oldular. Hem hiç peluş artmadı, başkada bişey olmazdı zaten, böyle değerlendirdim. Arkalarına başka bir kumaş kullandım. Hımm unutuyordum yazmayı, tamamen elle dikildiler, bilgilerinize:)) Böyle iki tane yastığım oldu, koltuklarıma da uydu, ikili kanapede çok güzel duruyorlar yan yana. İyi günlerde kullanayım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik