26 Nisan 2011

Süslü Kova

Hiç tutmam plastik kapları. Geri dönüşümdür benim için onlar. Yoğurt kovaları ve benzerleri. Kendi blogumu açmadan çok önce sürekli dolanırdım bloglarda, oralarda görürdüm kutuları, kovaları değişik şekillerde uygulamalar yapılmıştı. 
Ben de bu şekilde değerlendirdim. 


Yıllar önce aldığım hırkanın sadece bir kolunu kullandım, birkaç tane düğme kullanarak sonradan ilave kapak yaptım, daha kullanışlı olur düşüncesiyle. Kapaklı şirin, minik kova oldu. İki yılı geçti, kullanıyorum zevkle. Hatta bazen çıkarıyorum yıkıyorum tekrar takıyorum. Epey kullanışlı oldu...



3 yorum:

  1. kovan çok güzel olmuş.harika..çok beğendim çok..ellerine sağlık tatlım

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim, sağolun.

    YanıtlaSil
  3. benim de bu tarz bir kovaya banyoda ihtiyacım var... deterjan koymak için.... iyi fikir...ellerine sağlık...

    bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik