30 Mayıs 2011

Deniz Mahsulleri Hediyelerim ve Çerçeve

Denizi özledim sanırım...
Uzun zaman oldu elimdeydi bunlar. Ama gözönünde olmalıydılar, her an görmeliydim.

Kayınpederimin getirdiği deniz atı, deniz yıldızları ve sevgili nesly'nin, Amerika'dan, okyanusun kıyısından toplayıp gönderdiği pırıl pırıl parlayan taşları bir araya getirebildim nihayet. Küçücük çerçeve içine marmara denizi ve okyanusu sığdırmaya çalıştım:))
Çerçeveyi yıllar önce Özdilek'ten almıştım, içine dantel kullandım, biraz da deniz havası yansıtabilmek için bir iki fırça darbesiyle renklendirdim. Şirin ve şık oldu.




Ve duvarda yine arkadaşım sevgili Hasibe'nin eşi Hüseyin'in Barcelona'dan getirdiği hediyenin yanında yerini alır.


Hediyeler için teşekkürler babama, Hüseyin'e ve Nesly'ye...




8 yorum:

  1. @Asortik'ciğimiz
    Bizlerle ilgili dileklerinizi okuyunca gidelim de bir ara gazı verelim dedik. Betonlar arasında olduğumuz zamanlar da ise, ufak bir akvaryuma sığdırmıştık bizler yeşilimizi. Umut oldukça, çözümlerde çığ gibi büyüyecektir.
    Bakın siz koskoca denizi bir çerçeveye sığdırabiliyorsunuz. İstenince neden olmasın de mi?
    Saygılarımızla.

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz, safalar getirdiniz,
    verin coşkuyu, sonra bu çerçeveler de dar gelsin vurayım kendimi doğaya, yeşile, suya, toprağa, sizler gibi...
    teşekkürler

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. sevgili asortik,gönül rahatlığı ile lahmacunun iç harcını hazırlayıp ekmek fırınına gönderebilirsin..onlar kendi hamurlarının içerisine senin yaptığın içi koyup pişiriyorlar ve evine gönderiyorlar. sende doya doya kendi yaptığın lahmacununu yiyorsun .hiç böyle şeyler kusura bakılırmı tatlım.hepimizin bilmediği öyle çok şey varki..sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  4. denizi ve o güzelliğini bu küçük çerçeveye cidden sığdırmışsınız.çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Conny's Cottage, I'm late for you:)

    alanay, evet ayen öyle oldu:) teşekkürler.

    YanıtlaSil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik