8 Ocak 2014

Instagram'dan Seçmeler...

Yeni yıla yaklaşırken ufak tefek birşeyler yapmıştım.
Instagram'dan takip edenler çoktan gördü bunları, biraz gecikmeli burada yayınlıyorum:)
Şimdi hepsini topladım, seneye kadar beklemedeler. 


Küçük, küçük ağaçlar hazırladım keçeden...




Yıldızlar hazırladım...


Keçe, dantel ve çuval kullandım eldiven ve çorabı yaparken...




Eldivenin üstündeki çiçeğin boncukları itinayla "Bıdık" tarafından dökülüp, saçılır:)) Üstüne üstlük bir de poz verilir:))


Böyle göründüğüne bakmayın aslında minnacık bu keçe eldiven...


Pinterest'te görüp yaptığım mini çam ağacım.


Yaptıklarımı meşhur dallarıma astım. Bu dallar nelere evsahipliği yaptılar...


Minik çam ağacını önce evdeki kullanmadığım küpelerle süsledim:))


Sonra bir paket süs aldım, onları da ilave ettim:)


Ne yaparsanız yapın, mutlaka sıcak çay ya da kahve eşlik etmeli size...



İnsatgram'dan takip etmek istersiniz belki:)) nagehanoge

Facebook'tan takip etmek istersiniz belki:)) asortik


Günleriniz sağlıklı ve mutlu geçsin...




32 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Yeni yıl güzelliklerle karşılanmış, Nagehan Hanım, ellerinize sağlık. Yeni ve güzel şeyler hep güzellikler getirsin inşallah, sağlıkla, mutlulukla, neşeyle... Sevgiler selamlar:) Handan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. googookk, sevgili handan çok teşekkür ederim, hepimiz için güzel bir yıl olsun:)
      sevgilerimle

      Sil
  3. bu keçe olayı bir gözüme takılıyor ki bu günlerde anlatamam. renkler desenler, böyle cici bici çalışmalar çok cezbedici. yok yok, sırada çok işim var, bulaşmamalıyım:) nasıl olsa böyle güzel şeyleri paylaşan biri var, gözüm nasibini onlardan alsın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cafemola herşeyi aynı anda yapmak istemek çok zor. bir yandan birşeyleri boya, bir yandan dik, bir yandan başka birşeyle uğraş gerçekten insanın ilgisi dağılabiliyor. keçe çok keyifli ama bence de bir süre daha bulaşma:)))) ama sonra illaki bulaş, gerçekten keyifli:))) çok teşekkür ederim, sağolasın. o zaman şimdilik bakıyorsun sadece:))
      sevgilerimle

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. bircan çok teşekkür ediyorum:))
      sevgiler

      Sil
  5. Ahh ne güzel bir şeyler üretmeli ve mutlu olmalı insan.
    Harika çalışmalar yapmışsınız, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe yastık, üretip mutlu olmalı insan kısmına katılıyorum, çok doğru:)
      çok teşekkür ederim, mutlu ettiniz beni:)
      sevgiler

      Sil
  6. Ben bu güzellikleri görmüştüm Instagram`da:))
    Çok keyifli hepsi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semi, seninki çift dikiş oldu değil mi:)))
      teşekkür ederim canım, sağolasın.

      Sil
  7. Ayy hepsi çok güzel cıvıl cıvıl olmuş eline sağlık..çam ağacını küpelerle süslemek hoş fikir..Hem de dağınıklık kalkmış olur ortadan..Yeni yıl güzellikler getirsin sana..Sevgiyle sağlıkla kal canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. noyumberry'cim evet tesadüfen buldum, ıvır-zıvır birşeylerin arasına koymuşum. hepsi çok uygundu ağacı süslemek için:)) evet, küpelerle beraber kaldırdım diğer süslerini de. artık onlar küpe değil, çam ağacı süsü:))
      hepimize güzellik, sağlık, mutluluk, huzur getirsin yeni yıl.
      sevgiler kucak dolusu...

      Sil
  8. Minik ,minik ne çok emek vermişsin Nagehancığım.Renkler modeller hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtap'çım uzun zamana yayarak yapmıştım, çok keyifliydi. sevindim beğendiğine, sağol, varol:))
      sevgilerimle

      Sil
  9. instargamda gördüm ama yine böyle görsel bir şölen yapmak iyi geldi.o kadar güzel ve sıcacık görünüyorki herşey.harikasın.
    hem yerim ben ı bıdığı .bakışlar karizma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alanay teşekkür ederim, mutlu ettin beni:)
      bakışlar karizma ama yaramazlıkta sınır tanımıyor bıdık:))
      sevgilerimle

      Sil
  10. İnstagramdan da takip ederim blogdan da:) Bir kez daha ellerine emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nalan çok teşekkür ederim. blogun hali bir başka değil mi?? hepimizin ilk gözağrısı sanırım:))
      sevgiler

      Sil
  11. Ayy, ne şeker şeyler bunlar ! Minik minik ama çok emek ve zevkle yapılmış işler. Yeni yılınız da onlar gibi renkli ve keyifli olur inşallah. Bıdık ne güzel poz veriyor öyle :))
    Ellerinize, emeklerinize sağlık.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nowacraft kesinlikle çok zevkle, eğlenerek yaptım tümünü:)) çok keyifliydi. ne güzel bir yeniyıl dileği çok sevdim, inşallah:)) bıdık çok fotojenik:))
      çok çok teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  12. Nasıl cici şeyler hazırlamışsın, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar teşekkür ederim:) yıl sonuna kadar beklemedeler hepsi:))
      sevgiler

      Sil
  13. Nagehan'cığım hepsi de çok güzel olmuş, eline sağlık, ben yorum daha önce gönderdim mi, gönderemedim mi hatırlayamadım emin olamadım geldiyse bunu dikkate almazsın:)) çay fincanı ve dallar en beğendiklerim...facebook'u da not aldım:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  14. müjde'cim teşekkür ederim. evet dallar çok beğenildi:) fincanım da sevgili arkadaşım müge'nin hediyesi, ben de severek kullanıyorum:) tamamdır bekliyorum:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Canım hepsine bayıldımmm...
    Bu nasıl bir beceridir böyle. Hayranım böyle kadınlara :)
    Senin elinden çıkma keçe kalpte her an salonumda karşımda duruyor :)
    Ellerine sağlık canım...
    Dilerim yeni yıl da sana böyle güzelliklerle gelir...
    Öpüyorum canım seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyyfi'cjm teşekkür ederim. beceriklilik değil, can sıkıntısı diyelim:)) hem yapıyorum, hem eğleniyorum:) yeni yıl hepimize güzellikler ve sağlık getirsin.
      sevgiler, selamlar:)

      Sil
  16. aaa instagramın olduğunu bilmiyordum
    hemen takibe alayım :)
    harika kareler mest oldum resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. darkolivee evet var daha çok yeni:))
      çok teşekkür ederim, sağolasın:)
      sevgilerimle

      Sil
  17. Herbirisi cok cok guzel olmus ellerinize saglik..bidik ta cok sevimli:) yaramaz bidik :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostbahcesindenlezzetler çok teşekkür ederim, sevindim beğendiğine:) bıdık'ı hiç sormayın, çok yaramaz, çook:))
      sevgiler

      Sil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik