4 Ağustos 2014

Seni unutmak mümkün değil...

Neler neler yazmak istiyorum da, hiçbirşey yazamıyorum. Bilgisayarın önüne oturunca herşey silindi gitti aklımdan. Bir süre önce yazmıştım burada, canım babamın kalça kemiği kırılmıştı. Ameliyat riskliydi. Hastanedeki durumu gayet iyiydi. Konuşuyor, dinliyor, gülüyordu. Bir hafta hastanede yattıktan sonra, taburcu olup eve götürmüştük. Fakat günden güne içine kapandı. Konuşmayı, yemeyi, içmeyi bıraktı önce. 
25 Temmuz 2014 Cuma gecesi saat 23:40'ta, tamamen bizleri bırakıp gitti babam. 
Mekanın cennet olsun babacım, nurlar içinde ol...

Karşılıklı kahve içemeyeceğiz bir daha ama, her kahve içtiğimde
seni hatırlayacağım canım babam. 

Arayan, gelen veya mesajlarıyla acımı paylaşan tüm dostlara sonsuz teşekkürler.



64 yorum:

  1. Nagihancım başınız sağolsun canım. Şimdi haberim oldu.
    Mekanı cennet olsun, nur içinde yatsın babacığın
    baba eksikliğini iyi bilirim bende babamı 9 yıl önce kaybettim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nesli'cim çok teşekkür ederim. amin inşallah...
      sanada sabır diliyor, çok zormuş.
      benim acım çok yeni ama zamanla artacağını bilmek beni üzüyor...

      Sil
    2. zaman her acının ilacı canım, Rabbim sıralı ölüm versin
      kimse yerini doldurmuyor gidenin

      Sil
  2. Çok ama çok sabır diliyorum sizlere... :( Allah yerinde dinlendirsin. Nurlar içinde yatsın...
    Ne söylenebilir ki? ... Başınız sağolsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ersin çok teşekkür ederim. söylenebilecek en güzel şeyi söylemişsin, allah yerinde dinlendirsin, nurlar içinde yatsın diyerek. amin, inşallah diyorum ben de...

      Sil
  3. başınız sağolsun... Mekanı cennet olsun babacığınızın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat çok teşekkür ederim. amin, inşallah...

      Sil
  4. Başınız sağolsun nur içinde yatsın babacığınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyif olsun teşekkürler, amin, inşallah....

      Sil
  5. offff:(( Nagehan'cığım, mutlaka biliyorsundur bayrak indirmeyle ilgili yazım son yazım demiş, bir daha yazı yazmamaya karar vermiştim, arada yorumlar için giriyordum bloğuma ve hemen çıkıyordum o yüzden de babanın kalçasının kırıldığına ilişkin yazını görmemiştim, (zaten görsem bloğuma küs olsam da mutlaka geçmiş olsun dileklerimi bırakırdım).

    Bir zamandır yine bloğuma yazmaya başladım, ve bu yazını bugün görünce çok üzüldüm arkadaşım:( babacığına Allah'tan rahmet, sana ve tüm ailenize sabırlar diliyorum:(
    Mekanı cennet olsun...:(

    yaşlılarda kalça kırılınca çok kötü oluyor, rahmetli annem de tıpkı baban gibi kalçasını kırdıktan sonra hastanede kaybetmiştik:( tekrar ALlah rahmet eylesin, başın sağolsun arkadaşım:( dünya böyle işte :( acılar, üzüntüler :( Allah başka acı göstermesin (Amin)

    sevgilerimi bıraktım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müjde'cim sen bloğunu bırakma, her zaman okuyamasamda girdiğimde topluca okuyorum. özellekle yaşlılarda kırıklardan sonra fazla uzun ömrü olmuyormuş, bu arada onu inceleyip okumuştum maalesef.
      ilgine, samimiyetine inanıyorum çok sağol canım. senin anenin de, bebim babamın da mekanları cennet olsun, nurlar içinde olsunlar inşallah.
      sevgiler benden, sana ve bücürük'e...

      Sil
  6. acını o kadar iyi anlıyorum ki güzel yürekli kadın, babacığının mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebygale'cim bilmem mi canım benim, bilmem mi?? babalarımızın cennet mekanları olur inşallah...

      Sil
  7. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Allah sizlere sabır versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harikalar atölyesi amin, inşalah. çok sağolun...

      Sil
  8. Nagehanım, babacığına Tanrıdan rahmet sana ve tüm yakınlarına sabır ve baş sağlığı diliyorum. Benim güzel arkadaşım, zorlu zamanlar yaşıyorsun biliyorum. Tanrı anne ve babası hayatta olan arkadaşlarımızla, onlarla vakit geçirebilecekleri geniş zamanlar nasip etsin. Bizim gibi kaybedenlere de zaman ilaç olsun ve güzel anıları ile yaşlanmayı nasip etsin diliyorum. Acının tez zamanda hafiflemesi dileklerimi iletiyorum. Yolu ve mekanı ışıkla dolsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nigün'cüm ne güzel demişsin, "anne ve babası olanların, onlarla vakit geçirebilecekleri geniş zamanlar nasip etsin" diye... yürekten amin diyorum. çok daha uzun yıllar birlikte vakit geçirmek isterdim babamla fakat 6 yıl önce abimi kaybettiğimde yeğenim 14 yaşındaydı... o yüzden bunada şükür diyorum. tüm çocuklarının evliliğini, torunlarını, torunlarının çocuklarını gördü babam... 62 yıldır annemle beraberdi... darısı herkesin başına. hiçbir beraberlik sonsuz değil maalesef. yokluğuna daima üzüleceğim, yerini hiçbirşey dolduramayacak... allah hepimize sabır versin. çok çok teşekkür ederim.

      Sil
  9. Babacığına Allah'tan rahmet sana ve ailene sabır diliyorum sevgili nagehan,acını yürekten paylaşıyorum bunun hiçbir tesellisi yok ,mekanı cennet olsun,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabiha'cım amin inşallah. hiç kuşkum yok, kısa süre önce sen de benzer bir acı yaşadın. umarım daha iyisindir. hep aklımdasın... annenin de, babamın da mekanları cennet olsun inşallah...
      sevgiler benden

      Sil
  10. Mekanı cennet olsun. Allah size de dayanma gücü versin Nagehancım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevginin ruhu amin, inşallah. çok teşekkür ederim.

      Sil
  11. Nurlar içinde yatsın Allah sabırlıklar versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. agrippina amin, inşallah. çok teşekkür ederim.

      Sil
  12. Canım, babam öleli yarım asır oldu hala deli gibi özlüyorum. Allah sana ve ailene sabır versin. Acını hafifletip babanı tatlı tatlı anacağın günlere kavuştursun. Zaman acıyı bitiriyor ama özlem hep bizimle.
    Sevgiyle sarılıyorum sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asuman'cım ne kadar erken kaybetmişsin babanı, sanada sonsuz sabır diliyorum. çok teşekkür ederim. acısı ve özlemi artık hep bizimle maalesef. allah geride kalanlara sağlıklı ömür versin.
      çok sağol canım...

      Sil
  13. Daha yeni gördüm Nagehan hanımcığım. Çok üzüldüm arkadaşım ,başınız sağolsun. Mekanı cennet olsun babacığının . Allah tüm sevenlerine sabır versin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. coletté'cim araya bayram tatili girince herşeyden uzaklaşıyor insan, dolayısıyla sosyal medyadan da.
      çok teşekkür ederim, amin, inşallah.
      kucak dolusu sevgiler

      Sil
  14. Yerinde rahat etsin inşallah.
    Sizlere de sabırlar diliyorum Nagehan Hanımcığım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyza aydin baser amin, inşallah.
      çok teşekkürler, sağolun, varolun...

      Sil
  15. Başınız sağolsun. Mekanı cennet olsun.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi teşekkürler. amin, inşallah...

      Sil
  16. Asortik başın sağolsun. acını anlıyorum. bende kaybettim babamı. Allah sabırlar versin. mekanı cennet olsun inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı kedi quen çok teşekkür ederim. babalarımızın mekanı cennet olsun inşallah. amin...

      Sil
  17. Başınız sağolsun, Rabbim ahirette güzel yerlerde kavuştursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi blogger çok sağolun. amin inşallah...

      Sil
  18. cız etti içim
    başın sağolsun

    YanıtlaSil
  19. Başınız sağolsun

    YanıtlaSil
  20. Ben babamı on beş yaşımdayken kaybettim Nagehan'cığım yokluğuna hala alışamadım o yüzden acını çok iyi anlıyorum.Allahtan sabırlar , geride kalanlarınıza sağlıklı uzun ömürler,güzel günler diliyorum.
    En içten sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtap'çım allah sabır versin sanada. çok erken olmuş sizin ayrılığınız:( babalarımızın mekanları cennet olsun, nurlarla dolsun...
      çok teşekkür ederim, çok sağol.
      sevgiler benden de...

      Sil
  21. başınız sağolsun... babanızın mekanı cennet olsun... Allah geride kalanlara sabır ve sağlık versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobimi Terapimi çok teşekkür ederim. amin, inşallah...

      Sil
  22. Canımmm çok üzüldüm mekanı cennet olsun inş.
    Şimdi büyüdün işte:((( (çocuklar babaları sonsuzluktaki evine gidince büyürmüş)
    Ben 25 yaşlarındaydım ,babacığım da gittiğinde 57 :(( şimdi neredeyse ben o yaşlara yaklaşıyorum. yerleri hiç bir şeyle dolmuyor ama onu bana hayatıma karakterime kattıkları ile o kadar çok anıyorum ki .
    Bunları seni üzmek için değil duygularını yakından hissettiğim için yazdım. ağlayarak değil paylaşımlarınızla hatırla yad et ki o da mutlu olsun, sana sonsuzluktan bakarken
    Sabrın ve gücün bol olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖRGÜ ÇANTAM,
      sevgili Hatice,
      çok teşekkür ederim. sizin ayrılığınızda çok erken olmuş. sonsuz sabır diliyorum. babam 85 yaşındaydı, gönül isterdiki daha uzun yıllar birlikte olalım ama bu kadarmış. ne mutlu diyorum yinede. mekanları cennet olsun, nurlarla dolsun.
      hangi duygularla yazdığını biliyorum, üzülmedim. üzülmemem için benim de sebeplerim var, sizlerin çok erken yaşlarda ayrıldığınızı duyunca buna daha çok üzülüyorum.
      babamı ağlayarak değil, güzel hatırlamam için çok sebebim var şükürler olsun ki, paylaşırım ara ara...
      çok çok teşekkür ederim, sağol varol.

      Sil
  23. başınız sağolsun çok üzüldüm cennet mekanı olsun babanızın size sabırlar dilerim.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahşap zamanı sağolun, amin, inşallah... allah razı olsun.

      Sil
  24. Başınız sağolsun, şu sıralar hissettiklerinizi çok iyi anlıyorum, çünkü bu acıyı yaşayanlardanım. Allah sabır versin, mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda Şen Ünsev çok teşekkür ederim, size de sonsuz sabır diliyorum. amin, inşallah...

      Sil
  25. Canım başın sağolsun hastayken yazmıştım duyunca üzüldüm elimden ne gelir ki:((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Kase Lezzet'im çok teşekkür ederim, sağol. hiçbirimizin elinden birşey gelmiyor ki, takdir-i ilahi...

      Sil
  26. başınız sağolsun mekanı cennet olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lizenin dünyası çok teşekkür ederim, sağolun.
      sevgiler

      Sil
  27. çok zor çok. allah nur içinde yatırsın. uzun yıllar birlikte olmuşsunuz ne mutlu. allah sabırlar versin nagehan..

    YanıtlaSil
  28. nasıl teselli verilir şimdi size nasıl hafifletilir acınız bilemiyorum boğazım düğümlendi yeni gördüm yazınızı çok üzüldüm mekanı cennet olsun babacığınızın size de sabırlar diliyorum başınız sağolsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evem ruveyda acı hafiflemiyor, özlem her geçengün kendini hissettiriyor daha fazla. mekanı cennet olsun babacığımın, rahat olsun inşallah. çok teşekkür ediyorum.
      sevgiler

      Sil
  29. Başınız sağolsun,Babacığınızın mekanı cennet olsun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tijen teşekkür ederim. amin inşallah.
      sevgiler

      Sil
  30. sevgili nagehan uzun zamandır blog ziyaretleri yapmadığımdan haberim olmadı çok üzüldün allah mekanını cennet eylesin sanada sabırlar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönül'cüm hepimiz aynı durumdayız. hele yaz döneminde bütün enerjim bitiyor, herşeyi ihmal ediyorum maalesef.
      amin inşallah canım, çok teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  31. Ah ah, başınız sağ olsun, mekanı cennet olsun. Allah size sabırlar versin. Diğer taraftan, ne mutlu ki hep yanındaydınız, elinizden ne geliyorsa sonuna kadar yaptınız.

    YanıtlaSil
  32. Başınız sağolsun:( uzun zamandır yoktum buralarda yeni haberdar oldum.. mekanı cennet olsun ışıklar içinde uyusun... sabırlar dilerim..

    YanıtlaSil
  33. Başınız sağolsun :( Nurlar içinde uyusun. Allah taksiratını affetsin.

    YanıtlaSil
  34. allah rahmet eylesin babanıza. mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik