15 Ocak 2015

Banyo Boyama/Bathroom Paint - Before/After (DIY)

Uzun bir aradan sonra merhaba:)

Banyoyla ilgili birşeyler yapmaya karar verdiğim sıralarda gördüm sahildekiev'in mutfak fayanslarını boyadığını. Hemen seramik, renk, desen arayışını bırakıp boyamaya karar verdim. Evimizi aldığımızda el değmeyen tek yer banyoydu. Maalesef tüm karoları pembe idi.  Maalesef diyorum çünkü tercih ettiğim bir renk değil. İdare ediyordum bir yılı aşkın süredir. Ama herşeyini kendim yapacağımı hiç düşünmemiştim:))




Hemen boyalar alındı ve usulüne uygun şekilde önce kapatıcı, sonra da boya işlemi başladı. 
Boyaları alırken beyaz istediğimi söyleyince, beyaz olmasın, bence biraz kırık beyaz olsun, krem gibi birşey verelim daha güzel durur dedi satıcı. Hiç içime sinmeyerek aldım geldim. Boyamaya başladım, bir beyaza bakıyorum, bir de boyadığımız renge. Hiç içime sinmedi boyadığımız renk bildiğimiz bej rengi. Vardır bir bildiği diyerek ikinci katıda boyadıktan sonra, yaptığıma pişman olmamak için gittim beyaz boya aldım. Tekrar iki kat daha boyadık. Yani 4 kat boyanmış oldu satıcının gereksiz ısrarı yüzünden. Ama ona bile kızamıyorum, olsun benim istediğim oldu bembeyaz oldu:) 



Boya bitmeye yakın icatlar çıkarttım ben, lavaboyu, tezgahı yenilemeye de karar verdim. Başlamışken herşeyi yenilemek istedim. Tezgah için ahşap tercih ediyordum, arayıp bulmak ve marangoz tarafından hazırlanması epey vakit aldı. Lavabo, batarya, ayna derken herşeyiyle tek tek ilgilenmek gerekti. Böyle olunca süre uzadı, süre uzadıkça yoruldum, sıkıldım, hiç pişman olmadım ama. Şimdi çok mutluyum. Sonuç beni ziyadesiyle mutlu etti. Herşeye elim değdi, en güzeli bu oldu.


 Yerlere ne yapabilim diye düşünüyordum ki internetteki araştırmalarım sonucu zemine de boya uygulandığını gördüm. Yine aynı boyalarla zemini de boyadım. Beğendiğim desenden şablon oluşturdum ve sprey boya ile zemini renklendirdim ve desenlendirdim:) Duşakabinin içine yine strafordan oluşturtuğum şablonla tek tek baskı yapmak suretiyle desen yaptım. Eski yemek odası konsolunun aynasını götürdüm istediğim ölçüde kestirdim ve istediğim gibi yaptım. Sonrasında tezgah ve raflar takıldı. Süpürgelikleri ölçüsünü alıp kestirmiştim. Onları da kuvvetli yapıştırıcı ile yapıştırdım.




Önceden banyoda duran çamaşır makinesinide kaldırdım. Hep istediğim gibi ardiyeyi çamaşır odası yaptım. Orası da düzenlenecek.



Tabiki duşakabinin içini de boyadıım ve desen yaptım:)))
Bıdık oğlum mankenlik yaptı gönüllü olarak:))

Ve işte banyo yeni haliyle kullanıma hazır.

Kullanışlı mı, memnum muyum?? Hangi boya ve malzemeleri kullandım? Bunlarla ilgili yazıyı daha sonra yazayım. Farkettim hiç o konuya girmemişim:))

Detaylar için lütfen tıklayınız...

Keyifli ve mutlu geçsin günleriniz...





145 yorum:

  1. Bayıldım elinize sağlık müthiş olmuş.. Peki yerlere kalıplamı desen yaptınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adsız teşekkür ederim, yerleri de boyadıktan sonra desen yaptım.

      Sil
  2. Oyyyy Nagiş'im, süpperr olmuşşş, emeğine, sabrına sağlık canım benim. Çok güzel olmuş, tamamen değişmiş eski banyonun halini bilen olarak, tanıyamadım valla. Güle güle, mutlu mutlu, sağlıklı sağlıklı kullan canım. Çok sabrettin, emek verdin ama çoook değmiş. Ben de doğal görünümlü tahtadan masa yaptırıyorum biliyor musun, bitince foto atarım, öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hasibe'cim çok sağol canım. en iyi sen anlarsın:)) evet çok emek harcadım, çok sabrettim ama oldu sonunda:) ahşap masa fikri şahane. ben de çok istiyorum ama bakalım ne zaman olur:)) bekliyorum fotoğrafları.
      öptüm seni

      Sil
  3. Yaratıcılığına hayranım şekerim.
    Kutluyorum ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nesli'cim çok, çok, çok teşekkür ederim. sağolasın))

      Sil
  4. Ağzım açık okudum tüm yazıyı , şahane olmuş gerçekten! Ellerinize , emeğinize sağlık.
    Dipnot: Ne çok bildiklerini sanıyor şu satıcılar değil mi ?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke gerçek olsa, çok teşekkür ederim, sağolun, varolun.
      evet çok biliyorlar. sanırım o eleman biraz tembellik etti, birkaç gün sonra beyaz boyayı almaya gittiğimde başka biri vardı depodan getirdi. diğeri rafta bej var diye onu kakalamaya çalışmıştı:(

      Sil
  5. Mimar gibisin hayran kaldım çok tebrik ediyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bu harika keşke olsaymışım:)) çok teşekkür ediyorum, sağol, varol:))

      Sil
  6. inanması güç gerçekten! yeni bir banyo satın almışsın gibi:)
    o tezgahın güzelliğine bayıldım! yer döşemelerini boyamakla kalmayıp, üzerine desen yapışına, duvardaki raf ve lavabonun üzerine tünemiş o bıdığa, aynaya hepsine bayıldım:)
    emeğine sağlık nagehancım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuş'çum beğenmene sevindim. bıdık oğlum bana modellik yaptı son anda:))
      çok teşekkür ederim, sağol, varol.

      Sil
  7. Tek kelimeyle şahane olmuş, çok zevkli...güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  8. muhteşemsin sen super super olmuş,gel benimkini de yapalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semra'cım çok sağol. yapalım tabiki, herşey istediğimiz gibi neden olmasın ki?? :)))

      Sil
  9. Bayıldımmmm nasıl güzel nasıl şık olmuş ellerine sağlık, uğraştığın her saniyeye değmiş... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hobimanik çok teşekkür ederim. gerçekten çok uğraştım, sonuçtan da çok memnunum. sağolun, varolun:)

      Sil
  10. Offff... Nasıl bir değişimdir bu.. Harika olmuş. Kullanışlı, iç açıcı.. Helal sana arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülsüm'cüm evet epey değişti:) çok teşekkür ederim, sağolasın:))

      Sil
  11. valla süpersin bayılmamak elde değil tebrik ederimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülşah önen, çok teşekkür ederim:))

      Sil
  12. eskisinden çok çok güzel olmuş, fikrine ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Harikasın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. var ya nagehan,
    sonuca bakınca ne yazsam etkisiz kalır gibi hissettim!
    hem çok zevkli,hem çok yaratıcı olmuş,güle güle kullanın:)
    özetle yıkılıyo arkadaş bu banyo!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havva çok emek harcadım, yıkılsın o zaman:)) çok teşekkür ederim, sağolasın:))

      Sil
  15. Kesinlikle harika olmuş, ellerinize sağlık. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  16. Harikaaaaaa
    Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel bir dönüşüm olmuş..özellikle yer için yaptığın çalışmaya ba-yıl-dım :) Eline sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe yastık, çok teşekkürler. yer için olan kısım için sprey boya kullandım, yoğun ve katlanılmaz kokusu yüzünden büyük riskti aslında. her defasında bıdık kuşumuzu alıp biryerlere oturmaya gitmek zorunda kaldık, boyadıktan sonraki havalandırma esnasında:)) beğendiyseniz ne mutlu bana:))

      Sil
  18. Owww süper olmuş süper, ellerine sağlık.Helal olsun valla.. Keşke bende yapabilsem ama zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. füsun'cum sağol. sevindim beğendiğine. yapılabilir ama gerçekten epey zahmetliydi. hele bizim için çalışanlar için daha da zor oldu. akşamdan akşama ne kadar yapabilirsem. süre çok uzadı, yaklaşık bir ay ev hop oturdu, hop kalktı:))

      Sil
  19. Nagehancım ellerine sağlık, sanırım şimdiye kadarki en büyük diy projene imza attın:) Ne kadar ferah ve ışıl ışıl olmuş:) Emeğine ve sabrına ayrı tezgahına ayrı bayıldım. Banyo yenileme planı bizde de var ama bir süreliğine mecburen erteledik, inşallah senin kadar içime sinen bir sonuç alırım ben de:) Özledim ve de öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitana'cım evet en büyük proje bu oldu. ama mahvetti beni de. bundan sonra böyle bir şeye asla kalkışmam. yapılacak birşey de yok zaten:)) umarım dilediğin gibi bir banyoya sahip olursun sen de. sakın kendin yapmaya kalkma hiç tavsiye etmem, hem iş, hem çocuk:))) ben de özledim geleceğim bir gün unutmadım:)
      teşekkürler, kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  20. Öncelikle mankene teşekkür edeyim yardımcı olmuş :)

    Muhteşem bir çalışma ,tüm ayrıntılar harika ama yerlerin bu kadar muntazam olması süper. ben yeni karo diye düşündüm okuyunca yüzümün halini fotoğraflama istedim:)))
    Ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. örgüçantam hiç sormayın çok yardımcı oldu, sağolsun biz nerede o orada:))
      çok teşekkür ederim, mutlu oluyorum böyle güzel yorumlar okuyunca. epey uğraştım ama sonuca değdi sanırım:))
      sağol, varol:)

      Sil
  21. Nagehan bambaşka birisin:)) İnanamıyorum sana. Bir iç mimar çağıraydın, sanmıyorum böyle bir netice çıkarabilsin. Seni ayakta alkışlıyorum. Hepsi birbirinden güzel olmuş. Lavabo tezgahına bayıldım ağaç görünümlü herşey beni tam kalbimden vurur:)) Vurdu valla:)) Ellerine sağlık benim güzel ve becerikli arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün'cüm ne yazacağımı şaşırdım inan ki. çok teşekkür ederim bu güzel yorum, bu güzel dilekler ve beğeniler için. ağaç tezgah için banyo için uğraştığım kadar koşturdum. fiyatları çok yüksekti epey araştırdık, sonunda çok uygun fiyata bu tam da istediğim tezgaha kavuştum, mutluyum:))
      tekrar, tekrar teşekkürler iyi ki varsın. kucak dolusu sevgiler...

      Sil
    2. Mr haba ağaç tezgah ne kadara mal ettiniz ve nerden aldınız :)

      Sil
    3. isimsiz arkadaşım tanıdığımız bir marangozun işyerinde olan bir plakadan kullandı çok ucuza mal ettik. fiyat verirsem sizi yanıltmışq olurum çünkü normalde fiyatları çok yüksek. araştırmanızı öneririm.

      Sil
  22. Ne diyeyim ben sana Nagehan! Olağanüstü bir değişim olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birşey deme semi, çok yoruldum ama oldu bitti bile:)) çok sağol canım benim.

      Sil
  23. Bir öncekine, bir de sonrakine bakınca insan inanamıyor. İstek ve azmin yapamayacağı şey yok, bunu bu güzel ve büyük dönüşümle gösterdin bir kez daha bizlere. :))
    Yer karolarının muhteşemliğine mi? Yoksa lavabo tezgahına mı bayılayım bilemedim. :)
    En büyük tebrikler senin olsun. Ciddi ve çok güzel bir iş yapmışsın. :))
    Güle güle oturmak nasip olur umarım.
    Sevgiler, en içten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ersin insan isterse herşeyi yaparmış ama çok yorulurmuş ve iş uzayınca sıkılırmış onu yaşadım ben de:)) ama sonuç istediğim gibi olunca yaşadıklarımı unuttum gitti:))
      çok çok teşekkür ederim, amin inşallah.
      taşındınız sanırım, sende ne konular birikmiştir şimdi. işleriniz hafifleyince yazarsın bir bir:)) kolaygelsin.
      benden de sevgiler, hem de kucak dolusu:))

      Sil
  24. ben görmüştüüüm oley. tekrar ellerine sağlık, şahane. mankenine de bayıldım. öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fatoşum ilk sen görmüştün:)) sağolasın. mankenimi hiç sorma, biz nerede o orada:))
      ben de öperim ki:))

      Sil
  25. Yine harikalar yaratmışsın tatlım :)
    Ellerine sağlık öncesi ve sonrasına bakınca aradaki fark müthiş :)
    Kendini de aştın galiba dimi dimi?

    Öperim seni kocaman!!!
    Bu arada doğum gününde ben seni aramıştım biliyor musuuun? :)
    Müsait bir anımda yine rahatsız edicem haberin olsun

    YanıtlaSil
  26. deniz sanırım kendimi de aştım, boyumu da aştım artık:))
    çok sağol, sevindim beğendiğine.
    aradın da noldu, neden konuşamadık ki acaba?? :))
    rahatsız etmek ne demek, her zaman beklerim.
    ben de öperim ki:))

    YanıtlaSil
  27. Nagehan'cım eline sağlık,çok beğendim.Yer karoları ve ahşap tezgah diy'de son nokta olmuş.güzel günlerde kullanın.öpüyoruz seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hümeyra'cım sevindim beğendiğine:)) çok teşekkürler.
      öpüyorum hepinizi:))

      Sil
  28. Pek güzel, pek ala olmuş bu banyo:) Karolar süpperrrr...
    Ve ahşap tezgah bir harika olmuş.
    Bi de benim tadilat bitse tam olarak:) ne iyi olacak.
    Güle güle , mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. caferengigül sizde de mi tadilat var:(( ne demek olduğunu çok iyi anladım bu geçen sürede, kolaylıklar diliyorum size. beğendiğinize sevindim, teşekkür ederim, sağolun, var olun:))

      Sil
  29. harika bir değişim cesaretinize hayranım çok beğendim zevkli bir çalışma sağlık ve mutlulukla güzel günlerde kullanın sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönül, valla ben de cesaretime hayran kaldım bu banyo olayında:)) sevindim beğendiğinize, çok teşekkür ederim. sağolun, varolun:))
      sevgiler benden...

      Sil
  30. Ooff bayıldım !banyom gözüme kötü görünür oldu bunu gördükten sonra:) boyalar sabit çıkmayan boyamı? Su deterjanlarla aşınınca ne olur yada aşınmıyor mu merak ettin?Ellerinize sağlık süpersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miskin ve beceriksiz işte benim banyomda gözüme çok kötü görünüyordu, başladım bir cesaret ve bitti nihayet. bir sonraki yazımda bahsedeceğim hem yapım aşamaları, hem kullanım durumuyla ilgili. belli mi olur, siz de başlarsınız belki banyonuzu yenilemeye:)))
      teşekkür ederim:)

      Sil
    2. İnşallahh! Ben de teşekkür ederim

      Sil
  31. Merhabalar;
    Valla harikasınız, bayıldım çok güzel olmuş. Bu tip seramik üzerine veya ahşap üzerine baskı desen uygulamalarını yabancı sitelerde görmüştüm. Siz de uygulayınca daha da beğendim. Duşakabinin içi de güzel olmuş. Böyle fas desenlerini seviyorum bende. Ayrıca ayna da çok güzel benzerini yine bir yerde görmüştüm, kalın bir kemer gibi bir deriyle asmışlardı o da hoştu. Lavabonun altındaki ahşap da mükemmel. Biz de eşimle bu tip işleri bizzat yapmaya bayılıyoruz. Güle güle kullanın mutlulukla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğba'nın dünyası merhaba,
      bu desenleri kullanmayı ben de seviyorum. duşakabindeki desene benzer bir desenle dolap kapaklarını boyamıştım, önceki yayınlarımda var. aynanın benzerini pinterestten esinlendim:)) sizde birlikte yapmaktan hoşlanıyormuşsunuz ne güzel, biz de ben yapma kısmı, eşimde kullanma kısmından hoşlanıyor:)))
      sevindim beğendiğinize, çok teşekkür ederim, sağolun, varolun:))

      Sil
  32. Vallahi senden korkulur, arkadaşım ! Sen evi yıkar, yeniden yaparsın evvellallah. Bu ne emek, bu ne sabır, bu ne zevk...ellerine, emeğine sağlık.
    Çok şık olmuş, daha da önemlisi tamamen kendi zevkini yansıtmışsın. Artık dinlen ve yeni banyonun tadını çıkar. Ben olsam gider gider seyrederim :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nowacraft evet korkulur benden, kendi kendimden korkmaya başladım bile:))) gerçekten çok emek harcandı, çok sabır gösterildi, sonuç böyle oldu:)) seyetmediğimi kim söyledi ki:))) canım çok sağolasın, bu yorumlar bana evi bile yeniden yaptırabilir:)))
      sevgiler benden...

      Sil
  33. Ben bayıldım bu banyoya ,bu nasıl bir zevktir,hele o ağaç tezgah of süper olmuş.
    Güle güle kullan sevgili Nalan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatoş'çum çok teşekür ederim, mutlu oldum:))
      küçük bir düzeltme yapalım: nalan değil, nagehan:))

      Sil
  34. Bayıldım bayıldım bayıldım, ne zaman böyle güzel bi banyom olur o zaman ayılırım.:) Ellerinize yaratıcı düşüncelerinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melodram işte benim ayıldığım gibi:))) çok teşekkür ederim, sağolun, varolun:)

      Sil
  35. Bayağıdır bu postu bekliyordum nasıl kaçırmışım anlamadım.. Her şey nefis gözüküyor, ellerine sağlık ama lütfen şu zemin çalışman hakkında detaylı bir yazı bekliyorum.. Mesela sprey boya silinince ne oluyor çok merak ediyorum yoksa koruyucu vernik gibi bir şey mi uyguladın üzerine.. Bir dolu soru var aslında bunun gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşegül detaylı yazı kısa süre sonra yayında. ufak bir ipucu, hiçbir sorun yaşamıyorum, herşey mükemmel:) çok teşekkürler...

      Sil
  36. mükkemmel ötesi harikasınız bu kadar yaratıcı bayanları gördükçe heyecanlanıyorum tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elmastasarim tesekkurler, bende guzel yorumlar alinca heyecanlaniyorum:))

      Sil
  37. Bayıldım ama ben harika olmuş gercekten ne denilebilirki emeginize ellerinize sağlık http://minicaramel.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. caramela çok teşekkür ederim, sağolun, varolun:)

      Sil
  38. Nasılsın tatlım Harikasın sen eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe'cim çok iyiyim teşekkürler:)) sen de harikasın ki:))
      sevgiler

      Sil
    2. Ben blogunuzu çok begendiğimi belirtmek istiyorum :)

      Sil
    3. konuşan adamlar, çok teşekkürler.
      sizin blogunuzu da ben beğendim:))

      Sil
  39. İnanılmaz bir değişim. Hemde boya ile... Yeni yazınızı sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selda çengel, ben de bir an önce yazmak için biraz yoğunluğumun bitmesini bekliyorum:) en kısa zamanda yayında...

      Sil
  40. Mükemmelll, bayıldımm nasıl harika bir seysin sen böyle yaa...ellerine emeklerine saglık, mest olarak baktım değişime, tebriklerrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emekliyim com, çok teşekkür ederim, mutlu oldum güzel yorumunuza ve beğeninize:)) sağolun, varolun:))

      Sil
  41. Banyonuz çok güzel ve çok şirin olmuş tebrik ederim elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylinlimolablog hoşgeldiniz:)) çok teşekkür ederim:)
      sevgiler

      Sil
    2. hoşbuldum :) bu arada söylemeden edemeyeceğim gönüllü mankeninize bayıldım:))Onu benim için öpermisiniz?
      sevgiler...

      Sil
    3. aylinmolablog ne demek, her dakika öpüyorum, bir kez de sizin için öperim oğlumu:))

      Sil
  42. Mükemmel, tek kelimeyle mükemmel sonuç. Çok heyecanlandım, çünkü benim de fayanslarım pembe ve daha geçen gün bunları değiştirsek iyi olacak diye düşündüm. Boyandığını bilmiyordum. Konuyla ilgili detaylı yazını bekliyorum dört gözle. Ayrıca lavabo, altındaki ahşap, duvardaki aksesuarlar, hepsi harika. İtiraf ediyorum, acık da şiştim. Valla da şiştim yani. Artık detayları paylaşman farz oldu bu durumda. ;) Çoook teşekkürler ufkumu açtığın ve daha da açacağın için. ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. complete_the_sentences desenize bir banyo yenileme daha geliyor, gümbür gümbür. bu işlem tam size göre. yeni yazı birkaç gün içinde hazır olur, yoğunluktan ilgilenemedim. ayrıca belli mi olur, sizinki daha güzel olursa ben şişerim bu sefer:)))
      çok teşekkür ederim, mutlu oldum beğendiğiniz için.
      sevgiler

      Sil
  43. Bu kadar güzel banyo olur mu? Hayır olur da bu güzel banyoda, insan banyo yapmaya kıyabilir mi? Ha birde bu kadar güzel iş çıkaracak kadar, bir insan bu kadar yetenekli olur mu?
    Kafamda deli sorular. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ersin çok teşekkür ederim. sen bu kadar beğendiysen demek ki iyi birşeyler çıkmış ortaya:)) biliyorsun bu konuların piri ilan ettim seni ben:)) boyama, düzeltme, yeniden düzenleme işleri senden soruluyor artık:))
      deli sorularına cevaplar birkaç gün sonra burada olacak:)

      Sil
  44. Nagehan deminden beri bakıyorum bakıyorum inanamıyorum, tek kelime ile şahane olmuş, klas olmuş, orjinal olmuş ve çok zevkli olmuş. Tek kelime demiştim dimi :) çok beğendim çok. Güle güle huzurla mutlulukla kullanın, zevkine becerine hayran kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı'cım hoşgeldin. ne iyi ettin de geldin, merak ediyordum seni. iyisindir umarım.
      sevindim beğendiğine, çok teşekkür ederim, sağ ol:))

      Sil
  45. Salam. Çox gözəl olub hamam/banyo. Çooooox bəyəndim. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nana selam, hoşgeldin:) çok teşekkür ederim:) ^_^

      Sil
  46. Seni ayakta alkışlıyorum.ağzım açık kaldı resmen.o kadar ki kızçeyide çağırıp ona da gösterdim.bravo valla nagehanım harikasın.yeni hali ir içim su olmuş.cokbeğendim. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay'cım meşhur oldu benim banyo desene:)) çok sağol, çok teşekkür ederim, mutlu ettin beni. sağ ol, var ol:))

      Sil
  47. Gidip gelip bakıyorum hala inanamıyorum:) Ellerine sağlık hiç böyle bir yenileme projesi görmemiştim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün erzik özkaracalar çok teşekkür ederim. ben de daha önce böyle birşey yapmamıştım:))) ben de gidip gelip bakıp mutlu oluyorum:))

      Sil
  48. Gerçekten gözlerime inanamadım, inanılmaz bir değişim geçirmiş banyonuz güle kullanın, ama yerlerdeki karo desene ve tezgah için seçtiğiniz ahşaba ayrıca bayıldım cesaretinize ve sonucuna hayran oldum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dedem, gofret ve ben beğendiğiniz tezgah ve yerler için çok uğraş verdim. sonuç beni de memnun etti:) teşekkür ederim, sağolun, varolun.

      Sil
  49. harika olmuş ama ben asla cesaret edemezdim. yerlere bayıldım, lavabo hayalimdeki gibi. kutlarım, iyi iş çıkarmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. moon bu kadar uğraştıracağını bilseydim ben de cesaret edemezdim. sadece boyayacaktım. başlamışken haydi tezgahta yapılsın nasıl olsa yapılacak deyip onu araya sıkıştırdım. yerler, desenler derken gerçekten büyük bir iş çıktı ortaya.
      teşekkür ederim...

      Sil
  50. Bayıldım çok güzel olmuş,benim banyoda tadilat istiyor ,fayanslar kabardı dökülmek üzere yoksa boyayıp sizinki gibi rengini değiştirebilirdim sizden cesaret alıp.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevil hanım, fayanslar kabarmasaydı bu işlemi uygulayabilirdiniz evet. olsun siz yorulmadan yenileyeceksiniz:)) çünkü ben çok yorulmuştum:) ama değdi tabiki.
      çok teşekkür ederim,
      sevgiler.

      Sil
  51. Harika olmus ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  52. Ellerinize sağlık.. Harika gerçekten.. :) İnsan kendi elleriyle yapınca dahi bir mutlu olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nahide zeyrek, tesekkurler. evet en guzel yani, benim yapmis olmam:)
      sevgiler

      Sil
  53. Hayatım çok güzel olmuş özellikle tabanı çok beğendim.Ama ne gerek var Kalebodur hem güzel hemde sağlıklı temizliği kolay.Sanırım senin sağlığın yerinde ve enerjin de çok.Bunları kendini heder ederek ziyan etme sonra çok ararsınınız.Sağlık gidince yerine hiç gelmiyor. Güle güle kullanın .Ellerine sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güloanne'cim kendimi heder etme konusunda çok haklısınız. evet belki de gereksiz emek harcadım. ama ben çok mutlu oldum bitince. bu da gayet kullanışlı, hiç sorun yaşamıyorum. temizliği kolay, herhangi bir deformasyon olmadı. şimdilik iyi gidiyor.
      beğendiğinize sevindim, teşekkür ederim, çok sağolun.
      sevgiler

      Sil
  54. Nagehan ablacım ellerine sağlık :) Harika olmuş,çok beğendim:)
    Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sibel'cim çok teşekkür ederim, sağolasın:)
      öpüyorum seni:)

      Sil
  55. Ellerinize sağlık. Baskılar mükemmel olmuş . Ben de banyo boyamadım ama fırçayı kullanmışlığım çoktur. Çok zevkli bir çalışma olmuş...Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi mutfağında şef, ben de elimde fırçayla dolaşırım evde çoğu zaman. bir gün kendimi banyoda buldum:)) siz de kendinize dikkat edin, her an yolunuz düşebilir:))
      çok teşekkür ederim, sağolun.
      sevgiler

      Sil
  56. Bravo size ben kendimi bu konularda becerikli sanırım. Resmen usta sınıf Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birgül erdoğan kendinize haksızlık etmeyin, ihtiyacınız olsaydı mutlaka siz de yapardınız:)) çok teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  57. Tek kelimeyle muhteşem.. Hayran kaldım.. Emeğine sağlık.. Cok az maliyetle güzel şeyler yapılabileceğini gösterdin bizlere.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filiz çatalkaya orhan, gerçekten az maliyetli oldu.
      en güzeli kendim yaptım ya, çok mutluyum:))
      çok teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  58. Ellerinize sağlık süper olmuş iyi günlerde kullanın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belgüzar yıldız sağ olun, var olun:)

      Sil
  59. ek kelimeyle bayıldım fevkalade olmuş ellerine sağlık ne kadar beceriklisin ne kadara mal olduğunu merak ettim doğrusu,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolay yemek tarifleri teşekkür ederim çok:))
      yaklaşık 1000 tl civarında harcama yaptık.
      sevgiler

      Sil
  60. Emeğinize sağlık harika olmuş..

    YanıtlaSil
  61. bravo süper olmuş,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  62. Ellerinize, emeğinize sağlık
    Harika görünüyor .
    Güzel günlerde kullanın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel yılmaz akan, çok çok teşekkür ederim.
      sağ olun, var olun:))
      sevgiler

      Sil
  63. Valla nefis olmuş, ellerinize sağlık.
    Benim de banyoya bir el atmam gerekiyor, önerilerinizden faydalanıcam :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sihirlimavi çok teşekkür ederim.
      kolaygelsin size şimdiden.
      sevgiler

      Sil
  64. takdire şayan emeklerinize sağlık insanın içi açılır iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. funda öztkn çok teşekkür ederim. sağ olun, var olun:)

      Sil
  65. alkışlıyorum, tek kelimeyle harika

    YanıtlaSil
  66. Bi zamanlar evim sahane selim bey vardi. Artik sen varsin nagisim:))) ya o ayna Allahim aklim almiyo pez diyrummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok mavii o kadar iddialı değilim.))
      çok sağ ol:))

      Sil
  67. "Ahşap ve Urgandan rafınızı nasıl yaptığınıza bakarken sonra kendimi burada buldum :) Harika bir banyo olmuş. Emeğinize ve sabrınıza şapka çıkartılır. Müthiş...Yaptıklarınızın herbiri çok güzel. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınar YARGICI çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. her zaman beklerim;))
      sevgiler

      Sil
  68. Öncelikle ellerinize sağlık. Yeni taşınacağımız evin sadece banyo seramikleri içime sinmedi, derken 'mutlaka fayans boyama diye bir şey vardır' diye araştırdığımda ilk durak sizin blogunuz oldu, ne de güzel oldu :) Her şeyi ayrıntılı yazdığınız için de ayrıca teşekkürler. Fakat öğrenmek istediğim bir kaç şey var; zemin için hazır şablonlar da var demişsiniz. Nereden bulabilirim? Bulamazsam ise siz kalıp nasıl oluşturdunuz ve nasıl bir malzeme kullandınız kalıp için? son sorum ise spreyle boyandıktan sonra kalıbı kaldırdığınızda dağılma oluştu mu? :) şimdiden çok teşekkür ederim. Tekrar ellerinize sağlık iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  69. kestutu, hobi malzemeleri satan her yerde bulabilirsiniz. bauhausta var mesela. ben deseni bilgisayarda düzenleyip ince alüminyum bir malzemeyi keserek kalıp çıkarmıştır. sprey boya kullanmanın nedeni dağılma olmamasıydı. çok teşekkürler. size de kolaygelsin:))

    YanıtlaSil
  70. muhteşem olmuş. şimdilerde stencil şablonlar var çeşit çeşit . ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevilay efsa şahin,
      o zamanda vardı fakat ben kendim bulduğum deseni şablon yapıp kullanmayı tercih etmiştim:) teşekkür ederim.

      Sil
  71. Nagihan hanim ben banyomu boyamak istiyorum kafama takılan bozulma oluyormu soyulma küflen me bozulma gibi benimde banyon sizin eski banyonuz gibi canım sıkılıyor artık parasizligin gözü çıksın param olsa hemen yaptıkça ama yok bari boyayım da gözümde ruhumda ferahlasın dedim ama işte tereddütler bi sorun olmayacaksa cadense marka boya kullancam siz ne dersiniz cevabınızı bekliyorum bu arada banyonuz süper olmus resmen crsaretlendim 👏👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört yıl bitti kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım soyulma, küflenme vs. En uygun foyatli değişim, jesinlikle tavsiye ederim. Cadense'nin yeni boyaları çok güzel 👍 size şimdiden kolaygelsin. İyi günlerde kullanın.😊

      Sil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik