22 Nisan 2010

Abla Kazağından Örtü-Runner:))

Çok yoğun ve yorgun olduğum için birkaç gündür bloguma gereken ilgi ve alakayı gösteremedim. Ben bundan sorumluyum ve sorumluluklarımı gerektiği gibi yerine getirememe suçluluğunu hissediyorum. Ne garip bir durummuş:)) Bu kadar etkilenebileceğimi düşünmemiştim blog oluştururken:))

Ben ısrarla çok istediğim halde, keçe almıyorum.
Evdeki kumaşları değerlendirip tüketeyim, keçeye geçiş yapacağım, acelesi yok...
Annem, ablamın yıkandıktan sonra çekip, sımsıkı olan hırkasını vermişti
"madem almıyorsun, keçe niyetine bunu kullan" diyerek:))
Onunla birkaç ufak tefek birşeyler yaptım, ama henüz biryere uygulamadım,
uygularsam paylaşırım emin olun:)

Geçengün onunla örtü yaptım. Sehpaya da oluyor, Masaya da. Nerede istersem kullanabilirim.
Fakat yün olduğu için kışın kullanılması daha uygun olacak...


















En çok püskülünü sevdim:) 

8 yorum:

  1. Mükemmel olmuş ne kadar yaratıcı bir fikir bayıldımm renk uyumunu da ayrıca çok sevdim.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler, ben de yorumunuzu çok sevdim:))

    YanıtlaSil
  3. cok yaraticisin! 40 yil dusunsem boyle birsey yapmak aklima gelmez :) sahane olmus!

    YanıtlaSil
  4. gelir gelir, sizin de aklınıza gelir, neden gelmesin:))) sadece elinize böyle bir hırka geçmemiştir:)))
    türkiye'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. mükemmel olmuş çok şık hem de geri dönüşüm....

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler gönül, evet kesinlikle. amacım biraz da bu zaten:)

    YanıtlaSil
  7. Canım çok hoş olmuş, sen topla ablalalrındaki böyle kullanılmayanları:) Dönüşüme asortiklik katmaya devam:)

    YanıtlaSil
  8. toplamaya senden devam edeceğim canım, sıranı bekle:))

    YanıtlaSil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik