30 Aralık 2011

2012 Takvimi & Kumbara

Sevgili Yağmur'un benimde çok sevdiğim arkadaşı için istediği 2012 takvimi ve bir de kumbara çalıştım keyifle. Daha geniş bir zamanda daha güzel şeyler yapmak isterdim ama vakit kısıtlı yoğunluktan. Ama ben takvimi de, kumbarayı da çok sevdim, çok beğendim. Umarım sizler de beğenirsiniz.
Bu 12 aydan ve her ayı farklı zemin renginde çalışılan takvim. Birde üst kapak çalıştım, yeni yıl kutlaması yazılı. Bu spirallendi tabiki böyle tek tek verilmedi:))

Her günü ayrı güzellikte geçecek,
sağlıklı, başarılı, mutlu bir yıl diliyorum bu cici takvimin sahibine:))


Bu da kumbara...

Yağmurla beraber yaptık, çok eğlendik yaparken...
Boyadık, yapıştırdık... Boncuk, keçe, resim, ip herşeyi kullandık keyifle...


İlk bereket parası Yağmur'dan, devamı bizden...


lütfen okla işaretli yerden paraları içeri atınız:))))))


Dolup dolup taşmasını diliyorum bu kumbaranın:))
Yeni yıl bereketli olur umarım herkes için ve kumbaranın sahibi için:)

İyi günlerde kullanman dileğiyle, sevgiler...




16 yorum:

  1. Bereketli olsun kumbaranız. Dolup dolup taşsın ..:) İyi seneler şimdiden yeni yılınız kutlu olsun:))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşş!çok beğendim.ellerinize sağlık.bereketli olsun.yeni yılınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  3. Tasarıbel teşekkürler. sizin de yeni yılınız kutlu ve de mutlu olsun:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. alanay teşekkürler, sağol. sizinde yeni yılınız kutlu olsun, mutlu yıllar...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş..harika..çok berektli olsun,dolup dolup taşsın inşallah..mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  6. Şehnaz teşekkürler. amin inşallah:)) iyi seneler...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. bende çok beğendim, nice mutlu yıllar, bloguma uğra canım resimlerimiz var

    YanıtlaSil
  8. Bol yaratıcılıkla geçecek bir yeni yıl dileğiyle, iyi seneler.

    YanıtlaSil
  9. Dolsun taşsın canım.Çok güzel olmuş.
    Mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  10. Nesli teşekkürler, umarım güzel bir yıl olur hepimiz için. sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Sis teşekkürler, iyi seneler...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ♥GÖNÜL ÇELEN♥ teşekkürler, inşallah. iyi seneler...
    sevgielr

    YanıtlaSil
  13. Hello,

    thats great!
    I like it!

    Greatings send you Conny

    YanıtlaSil
  14. Conny's Cottage, thanks...

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkür edrim teyzecim tekrardan eline koluna sağlık kendiside bayıldı zaten biliyorsunn:)) yağmur

    YanıtlaSil
  16. rica ederim kuzummmm, sizler memnun oldunuz ya, benim için en büyük mutluluk bu işte:)) iyi günlerde kullansın kendileri:)
    seviyorum seni canım yağmurum, zarif kızım benim...

    YanıtlaSil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik