1 Aralık 2011

Ses Veriyorum:))

Birkaç gündür bloğumla ilgili hiçbirşey yapamadım. Aslında birşeyler yaptım ama yayına hazırlayamadım. Bomba gibi geliyorum en kısa zamanda:))
Ama sizleri takip etmeye çalışıyorum. Siz benim gibi yapmayın, üretin ben bakıyorum kim ne yapmış diye:)







Yine böyle dolanırken bloglarda mahmur prenses'in çekilişi varmış, gördüm, sizlere de haber vermek istedim. Yeniyıl temalı ciciler var:) Kaçırmayın derim...



Herkese bol şans... Hepinize kucak dolusu sevgiler...

6 yorum:

  1. bakalım heyecanla beklıyoruz dönüşünü,neler getıreceksın bıze merak edıyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. kimbilir zeymurancım?:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. colette, evet heyecenla:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. fikir projeleri, teşekürler. aslında hep buralardayım ama ve hep birşeyler yapıyorum aslında... yayınlama sıkıntısı yaşıyorum:) güzel fotoğraflar çekmek istiyorum yaptıklarıma, hepsi bu:))
    bomba gibi geliyorum...
    sevgiler

    YanıtlaSil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik