17 Haziran 2016

Kot Pantolondan Kendin Yap (DIY) Projesi

Tam bir şeyi atacakken düşünürüm birşey olur mu bundan diye ve inanın oluyor. Yeterki birşeyler yapmak isteyin. Kot pantolonlardan da gördüm ki yapabilirmişim ve çok kullanışlı birşey olurmuş:)  
Birkaç tane kot pantolon cebi ve bir pantolonun boydan, boya bir paçası yeterli oldu, kot pantolon değerlendirme ve geri dönüşüm için.





Kot pantolonun paçasını cebini sökmeden kestim. Sabit kalan cebin altına diğer cepleri alt, alta silikonla yapıştırdım, en üstüne de kot pantolonun biritlerinden birini tutturdum askı yeri olarak, hepsi bu kadar işte. Dikiş yok, kes, yapıştır var sadece, en pratik olanından:) 



Siz de pratik bir geri dönüşüm projesi yapmak isterseniz, veya böyle bir düzenleyici isterseniz hemen başlayın. Hatta aynı işlemi yatay olarak da yapabilirsiniz. 
Çocuk odaları için çok kullanışlı olur mesela, ceplerin üstünü dilediğiniz gibi süsleyip eğlenceli hale getirebilirsiniz. Okuma yazma biliyorsa çocuğunuz, numaralandırabilir oyun şekline dönüştürebilirsiniz. 5. cebe pembe çorap, 3. cebe mavi çorap gibi. veya yine ceplerin üstüne renkli birşeyler yapıştırıp, yine o renge uygun çoraplarını veya küçük oyuncaklarını koymalarını isteyebilir, küçük oyunlar oynayabilirsiniz. Ben olsam öyle yapardım:) 
Bütün bunları ben kendim için yaparken düşünmemiştim, şu anda yazımı yazarken aklıma geldiği için yazıyorum. Düşünmenin ve uygulamanın sonu yok, ufkumuzu açık tutalım yeter. 
Siz bunu okuyan sevgili arkadaşım, "sen olsan ne yapardın" gibi bir soru sorayım, herkes fikrini yazsın, uçuşsun fikirler havada ne dersiniz?
Sağlıklı, mutlu, huzurlu geçsin günlerimiz, iyi hafta sonları.

Sevgiyle kalın...



18 yorum:

  1. Dıy Preojelerini çok seviyorum ürünler değerlenmiş oluyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seviyor ve mümkün olduğu kadar değerlendirmeye çalışıyorum. çok teşekkür ederim sedef coşkun:)
      sevgiler

      Sil
  2. Süper fikir:)emeğine sağlık, benim de geri dönüşecek 5-6 kotum var sırada bekliyorlar, bakalım vaktim olursa yapılacaklar listesinde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ihtiyacın varsa böyle bir şeye çok işini görecek emin olabilirsin nuray'cım. çok kullanışlı, çok sevdim ben bunu:)

      Sil
  3. Ne guzel bir degerlendirme olmus ellerinize emeginize saglik

    YanıtlaSil
  4. Çok hol olmuş çok da dekoratif bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve de kesinlikle çok kullanışlı oldu audrey:)

      Sil
  5. Elinize sağlık, süper fikir, süper uygulama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve süper kullanışlı:)) keyif olsun sevgiler...

      Sil
  6. annem de kot pantolondan çanta gibi bir çok geri dönüşümlü eşya yapıyor. bunu ona önereceğim. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önerin, ısrar edin ve yaptırın çok kullanışlı bahar elkovan:)
      sevgiler

      Sil
  7. nagehan güneş gözlükleri, okuma gözlükleri evde nerede duracak hep karmakarışık çok iyi fikir bence ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşen iyiki yorumları cevaplamakta gecikmişim, bu arada kullandım bol bol tabiki. kesinlikle tavsiye ederim, çok kullanışlı. karışıklığa son:) bu yetmedi bana hatta bir tane daha yapmayı düşünüyorum, özellikle güneş gözlüğü mevsiminde fazla cebe ihtiyaç oluyor:)
      teşekkürler, sevgiler

      Sil
  8. Kot kumaşını çok seviyorum, giyip eskittikten sonra da asla atmam. Geçenlerde ablam bir torba çocuklarınkini de toplayıp getirmiş. Bir şeyler düşünmem lazım yine. Yastık yapmıştım ya, yine öyle bir şeyler dikerim gibi geliyor. Örtü olabilir mesela.
    Sen yazana kadar cepleri diktin sandım:) Silikon bir süre sonra düşmez mi? Kullanmadığım için soruyorum, yoksa çok pratik olmuş.
    Çocuk odası için cidden harika olur. Duvara falan monte edilebilirse tadından yenmez:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşey yapılır semi'cim. sen çoktan planlamışsındır bile:) yok dikmedim kes, yapıştır benimki. silikon gayet sağlam. çok kullanışlı oldu, gözlük dağınıklığına son:)
      öptüm çok:)

      Sil
  9. En bereketli malzeme kot pantalonlar:)) bende de epeyce birikti yine ama ıra gelmiyor. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Çok iyi fikir, eline sağlık güzel olmuş. :) Sevgiler:)

    YanıtlaSil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik