16 Nisan 2015

Huzurlarınızda Yeni Yastıklarım...

stencil, sewing


Şahane bir günden hepinize merhaba.
Nihayet bahar geldi diyebiliyorum, içim kıpır, kıpır:)

Hobi işlerine başladığım günden beri sürekli yastık yapıyorum. İlk yastıklar annemin dikip bana verdiği yastıklara aplike uygulayarak yaptıklarımdı. Buradan ve buradan bakabilirsiniz. Bunlar ilk yaptıklarımdı, bloguma şöyle bir göz atarsanız diğer yastıklarımı da görebilirsiniz:))


Yıllar içerisinde bu yastıklara yenileri de eklendi, benim ilgi alanlarım ve ufkum açıldıkça yeni yeni birşeyler yapmaya çalıştım. Takdir edersiniz ki evin her tarafı yastıklarla doldu taştı. Ve ben hala yastık yapmayı çok seviyorum:) 

stencil, yastık

Bu aralar değişik malzemeler kullanarak yastıklar yapmaya başladım. Değişik malzeme ve teknik arayışım ve bu konudaki merakım bitecek gibi değil, bu yüzden artık yaptığım yastıkları satışa çıkarmaya karar verdim. Başta evimin ve dolayısıyla benim huzurum için:)) Aksi takdirde yastıklar içeri biz dışarı bir durum ortaya çıkabilir:)


Yastık özellikleri:
baskısı bana ait,
58x28 cm. ebatlarında, 
beyaz üzerine mavi stencil uygulamalı,
arkadan geçirmeli, kullanımı çok rahat.
2 adet

nagehanoge@gmail.com adresinden bilgi alabilirsiniz.


Sevgili Fidan Hanım'ın blog toplantısı için haftasonunda İstanbul'a gidiyorum ve sonrasında bir hafta boyunca İstanbul'da olacağım, mutluyum:))

Bekle beni İstanbul...


54 yorum:

  1. çok güzeller gerçekten güle güle kullanın kumaşları nerden alıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülşah önen teşekkür ederim. belli bir yer yok, nereden beğenirsem oradan alıyorum.
      bu yastıklar kumaşın üzerine baskı yapılıp oluşturuldu.

      Sil
  2. harika olmuş ablacım, bayıldım. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim buket'çim. sağolasın

      Sil
  3. Ellerinize sağlık...Kuş dekorunu da çok beğendim..:) Yastıklar da harika...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nahide zeyrek çok teşekkür ederim:) kuşlar kayınvalidemin hediyesi:))

      Sil
  4. Şimdiden hayırlı olsun! :) Çok güzeller, mutlu anılar biriktir İstanbul'dan da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ersin çok teşekkür ederim.
      güzel bir hafta geçireceğimi düşünüyorum, sağ ol:))

      Sil
  5. Süper olmuşlar gerçekten. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeller renkler muhteşem. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş Nagehan ablacım.Ellerine sağlık :) Rengine bayıldım,güle güle kullan :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sibel'cim çok teşekkür ederim. rengini ben de çok sevdim:))
      sevgiler

      Sil
  8. Elinize sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Sadece yastıklarınız değil arkada ki mavi kuşlarda çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi mutfağında şef, kuşlar kayınvalidemin hediyesi:))
      çok teşekkür ederim.

      Sil
  11. eline sağlık nagehan şahane bi yola başladın,hayırlı ve bereketli olsun.
    lütfen bi marka yada logo koy bi kenarına ne biliyorsun ki yarın kaç bin tane olacak.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havvacım umarım binlerce olacak kadar dikmek zorunda kalabilirim.
      evet o konuyu atlamış değilim. bundan sonraki yastıklar etiketleri ve marka adıyla hazırlanacak. önerin ve uyarın için teşekkür ederim, sağ ol, var ol:)
      öpüyorum seni

      Sil
  12. Ellerinize sağlık harika olmuş.
    Güzel günlerde kullanın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel yılmaz akan çok teşekkür ederim:)
      sevgiler

      Sil
  13. tam bahar rengi bayıldım, elinize sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canselce şeyler, sevindim beğendiğinize:)
      sevgiler

      Sil
  14. çok hoş tam baharlık olmuşlar..

    YanıtlaSil
  15. süper fikir nagehane hayırlı olsun..
    yastıklar çok zarif ve güzel..
    şimdi tamda İstanbul zamanı, güle güle git ve keyifli anılarla dön..
    öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuşum çok teşekkür ederim, umarım hayırlı olur. ben yastık yapmaktan keyif alıyorum, belki birileri de kullanmaktan keyif alır:)) çünkü bana bu kadar yastık çok fazla:)))
      çok teşekkür ederim:))
      sevgiler

      Sil
  16. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma ardalı çok teşekkür ederim:)
      sevgiler

      Sil
  17. yastıklar benimde tutkum, şahane olmuş asortiğim, bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. noblesse'cim ama ne güzel bir tutku değil mi?? :))
      teşekkür ederim.

      Sil
  18. Cok naturel.. Bayildim.. Emeginize saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filiz çatalkaya orhan çok teşekküler, sağ olun, var olun:))

      Sil
  19. Çok güzel olmuşlar canım, bol kazançlar dilerim. İyi yolculuklar şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ebygale'cim iyi dileklerin için.
      sağ ol, var ol:))
      öpüyorum seni

      Sil
  20. Ellerine sağlık canım bol siparişi olsun diyelim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice yazıcı çok teşekkürle iyi dilekleriniz için:)

      Sil
  21. İstanbul`da iyi eğlenceler Nagehan:)
    Yastıklar şahane zaten, bol kazançların olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semi bitti bile istanbul günlerim:)
      teşekkürlerrrrr:))

      Sil
  22. Harika olmuşşşş bol kazançlar ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızsal şeyler, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  23. yine çok şık bir iş olmuş sizi bu konuda kıskanıyorum doğrusu , bol kazanç ve bereket dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolay yemek tarifleri çok teşekkür ederim.
      ben de sizin mutfak maceralarınızı kıskanıyorum:)))

      Sil
  24. Renklerine bayıldım ! Süper olmuşlar, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  25. Yastıklar ortak tutkum Nagehan hala bende yastık yapmaya devam ediyorum :) inan şu an evde yastık o kadar fazla ki herkese yapıp veriyorum.
    Çok beğendim yastıklarını ellerine sağlık birde sana özgü olması şahane olmuş. Bu baskı tekniğini bir ara anlatabilirmisin? ben de yapmak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı hoşgeldin:)) evet hatta bir yastığını yapmıştım ben de. düğümlerden oluşan bir yastık yapmıştın, ben de görüp yapmıştım:))
      bu tekniği anlatabilirim tabiki, bir yazım da bu olsun.
      en kısa zamanda yayında:))
      sevgiler

      Sil
  26. Çok güzel olmuş. Güle güle kullanın. En kısa zamanda deneyeceğim ben de. Sevgiler ;) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balgibipamukprenses çok teşekkürr ederim. deneyin çok keyifli:))
      sevgiler

      Sil
  27. El emeği olan her şey çok güzel elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşen babacan, teşekkür ederim:)
      sevgiler

      Sil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik