9 Nisan 2021

Örgü Motiflerle Bluz Yenileme

Pandemi süresince birbirine benzeyen günlerden sıkıldıkça değişik arayışlar içindeyim. Bazen evde dolaşıyorum ne yapabilirim diye. En çok mutlu olduğum anlar havanın güzel olduğu zamanlarda doğada geçirdiğimiz saatler. Ama "neyi özledin" derseniz, en çok sevdiklerimle, endişesiz bir araya gelebilmeyi özledim. Ne yaparsak yapalım, nasıl zaman geçirirsek geçirelim hep birşeylerin eksikliğini hissediyoruz. Ama biliyoruz ki bu günlerde geçecek. 

Yine böyle ne yapabilirim diye düşündüğüm günlerden birinde elimde bir bluz vardı, rengi modeli güzel fakat boyu kısa olanlardan. İçine güzel, uzun beyaz bir gömlek güzel dururdu ama bu zamanda alışverişe gitmek hiç akıl karı değil. İnternetten alışverişe çok çok çok gerekmedikçe sıcak bakmıyorum, hele bu giyisi ise. Denemem lazım, elime almam lazım. Eeee yılların alışkanlığı:) Aklıma şöyle bir fikir geldi ve evde olan ipleri kullanarak motifler örmeye başladım, yine bizim kızlar Mia ve Hira'nın tüm engellemelerine rağmen:)

Motifleri ördüm, bluzun altındaki lastiği kesip, ördüklerimi yerleştirdim ve dikerek tutturmak suretiyle tamamladım. Hepsi bu kadar. 

Sonra yine havanın güzel olduğu bir gün, doğada fotoğraflar çekinip, çayımızı içip evimize dönmüştük. Artık mişli geçmiş zaman oldu çünkü, üzerinden dört ay geçmiş:)

Umarım bir fikir oluşturur sizlere. 





Hira kendi yapmış gibi, gururla sunar:))




Sevgiler...




8 yorum:

  1. harika olmuş , güzel günlerde giyin ...

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş, ellerinize sağlık. konu mankenleriniz de çok şekerler :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ne becerikli hatunsun maşallah ! Ayrıca iyi ki blog yazdın , bloğuma girebilirsem ben de yazmak istiyotum eski günlerdeki gibi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol nilgün'cüm.
      yazmak güzel de sürekliliği olmuyor bir türlü, ona üzülüyorum. çalışırken sürekli bilgisayar başında olunca uygun her anımı bloğa ayırabiliyordum ama evde zormuş. arada birde olsa yazmak, buralarda olmak güzel ❤

      Sil
  4. Instagram`da görmüştüm bunu, çok güzel Nagehan! Becerebilsem bana fikir olurdu ama elime tığ almışlığım yok ne yazık ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol semi'cim. sende kumaşlarınla dene:)
      ben sana motif örerim, geleceğin zaman haberim olursa irili ufaklı örer veririm, señ uygularsın:))

      Sil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik