27 Temmuz 2011

Keçe Çantam

Eveeeeet ve nihayet görücüye çıkıyor çantam. Bitireli herhalde 2 ay falan olmuştur. Anca yayına hazırlayabildim, tembelmiyim, neyim:))
Evdeki malzemeleri görünce bunlar bitene kadar hiçbirşey almak yok diyordum ilk başlarda. Birsürü, kumaş, dantel, oya, boncuk, deri ip, fisto, v.s. 
Keçeden de birşeyler yapmak istiyordum ama tuttum kendimi, almadım.
Benim canım annem "kızım, uğradığım dükkanda iki renk kalmıştı, onlarıda ben aldım. Benden önce giden bayan ne var ne yoksa hepsini almış:)) ben de şimdilik kalan iki taneyi aldım. Bir sonraki çarşıya çıktığımda değişik renklerini alırım diyerek kırmızı ve yeşil keçeyi verdi. Ah benim sevgili annecim, canım annecim. Diyebilirsiniz ne var yani anne gitmiş kızına keçe almış, ama O yetmişli yaşlarını süren bir anne, çok genç değil maalesef:(
O kadar mutlu oluyor ki birşeyler yaptığımı görünce. Bende yaptıklarımı gösterirken tabiki. O beni şımartıyor, ben de bir şımarıyorum, bir şımarıyorum görmeyin gitsin:)) Zaten serde bir şımarıklık var, sözkonusu kişi anne olunca tavan yapıyor:))
Yine konu gitti nerelere... Hemen toparlayalım:)

Artık iki renk keçem vardı gidip birkaç renkte ben aldım ve daha önceden evde olan hakiki keçeden bir çanta yapmaya başladım. Bulaştım keçe işine yani:)Deliklerini delmek için babamdan kemer delgeçini de aldım. İşte böyle birşey çıktı ortaya. Çantanın saplarını bir tarafı ince, bir tarafı kalın kestim, orijinal birşey olsun istedim, oldu:) Kullanışlı olur mu diye düşündüm ama, düşünmeye gerek yokmuş, gayet kullanışlı oldu. İçine astar bile yaptım, görüldüğü üzere elle diktim, astarına cep bile yaptım. Daha ne olsun:))
Sonra silikon tabancam yoktu, onu da hemen aldım ve yuvarlak keçeleri silikonla yapıştırdım.
Yaptım ve keyifle kullanıyorum. 
Çantanın çekimlerini daha farklı yapmak isterdim ama fırsatım olmadı. Dış mekan çekimi isterdim mesela. Neyse...
Keçe çantamın hikayesi de böyle birşey işte...





Çantası koluna, herkes yoluna:))




Umarım herkes çok beğenir ve yorum yapar:)))



47 yorum:

  1. Super olmuş ,ellerine sağlık. Didim de bol bol kullan canım,hem çok güzel hem de elinin emeği:) İyi tatiller !

    YanıtlaSil
  2. Çoooook beğendim ve yorum yapıyorum :)) Renklere aşık oldum, dikişlere bittim,sapların asimetrisine bayıldım,iç kenardaki dantel ayrıntısına vuruldum :)) güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Nereden nereye olmuş son kareyi çok sevdim eline sağlık çiçeğim! İçi para dolsun taşsın .)

    YanıtlaSil
  4. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ; daha büyük, koskocaman bir çanta yapayım onun içi para dolsun:))

    YanıtlaSil
  5. Çekimler gayet güzel,renkler harika,çanta mükemmel
    ellerine sağlık canım
    güle güle sağlıcakla iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  6. çanta süper olmuş,harkulade ellerine sağlık arkadaşım....

    YanıtlaSil
  7. Çok begendim, nefis olmuş ellerinize saglık :)

    YanıtlaSil
  8. çoooook güzel olmuş...annecininde payı çok tabiki

    YanıtlaSil
  9. http://belguzaranne.blogspot.co30.07.2011 07:58

    gunaydın çok şirın lmuş çanta güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. Yıldız,
    tatesal,
    Aslı
    ve
    zeynep bayram sağolun varolun efendim.
    evet zeynep bayram'cım gerçekten katkısı çok annem ilk adımı atmasaydı ben hala evdeki inci-boncukla oyalanıyor olacaktım:))
    herkese teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum, kalın sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  11. belguzaranne, çok teşekkür ederim, çok sağol.

    YanıtlaSil
  12. cok guzel ve assortik olmus :D
    Ellerine saglik
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Evy hoşgeldin, teşekkürler:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. çok tatlı olmuş, ellerine sağlık, güzel günlerde kullan inşallah.

    teşekkür ederim yorumun için de ayrıca

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. deniz saatçioğlu teşekkürler, kullanıyorum güzel günlerde:))
    ne demek, rica ederim...

    YanıtlaSil
  16. çanta da blogunuz da harika:)

    YanıtlaSil
  17. Eylem's Wardrobe, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  18. çok güzel ve şık olmuş.elleriniz dert görmesin .tasarım süperr...

    YanıtlaSil
  19. alanay, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  20. Olá! adorei sua criatividade e esta bolsa ficou um charme e alegre. As cores estão lindas. Obrigada querida pela visita em meu blog gostei tanto que vou ficar por aqui,heheheheh.. BJSSSSSSSS

    YanıtlaSil
  21. cok guzel tebrik edeeeerim :)

    YanıtlaSil
  22. nazlı, teşekkür ederimmm:))

    YanıtlaSil
  23. beğenmek ne kelime :))
    bayıldım, tam benlik!
    cici, şıkır şıkır, sevimli!
    çok güzel çok!

    YanıtlaSil
  24. Ful yaprakları, teşekkürler. e hadi o zaman hemen siz de yapın kendinize, şıkır şıkır kullanın:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  25. çok şık, çok güzel elinize sağlık

    YanıtlaSil
  26. tarchin, teşekkürler. hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
  27. çok güzel olmuş güle güle kullan

    YanıtlaSil
  28. Merhaba, bloğunuz çok cici:) ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  29. Çantanızı keyifli günlerde kullanın, renkler ve model de harika. Sapının birinin ince olması çok ayrıcalıklı kılmış çantayı...

    YanıtlaSil
  30. Semi`nin Mutlu Elleri, teşekkürler...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  31. Çok güzel olmuş, kenar süslemeleri de harika! Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  32. sesiber, çok teşekkür ederim:)) sağol

    YanıtlaSil
  33. fuska teşekkürler, gülümsettin:))

    YanıtlaSil
  34. bu kadarmı güzel olur..becerikli hatunları seviyorum..sanki bu kişiler hayatta da herşeye farklı bakış açısı sunup ,kolay çözüm üretiyorlar gibi geliyor bana..sence...

    YanıtlaSil
  35. Şehnaz teşekkürler. doğru tespit:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  36. harika bir çanta güzel bir tasarım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  37. GÖNÜL teşekkürler. hevesle yaptım, severek kullanıyorum:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  38. çanta yapmayı düşünüyorum da bütün modellerinizi dolaştım :) buda çok hoş olmuş. malzeme olarak keçeyi hiç düşünmemiştim aslında ama çok güzel görünüyor. peki kullanış açısından tavsiye edermisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. X madame teşekkür ederim. gayet rahat kullanıyorum, hiç sorun yaşamadım:) kullandığım açık renk keçe sanayide kullanılan gerçek keçe, hobi için aldığımız keçelerden daha mukavemetli:)
      sevgiler

      Sil
  39. aaa süper olmuşşş.. geçtiğimiz günlerde böyle bişey düşünmüştüm bende.. tabi ben çok gri düşündüm sanırım.. daha siyahi renkler düşünüyodum.. bu cıvıl cıvıl çantayı görünce gözlerim pörtledi :) ellerinize sağlık.. harika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kucuk mucizelerim, belki ilham olur siz de unutur siyahı, griyi rengarenk bir çanta yaparsınız:))
      çok teşekkür ederim. mutlu ettiniz beni:)
      sevgilerimle

      Sil
  40. Ben de böyle şeyler yapmayı çok seviyorum, terapi gibi oluyor bana..tebrik ederim çok cici olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek Toksoy teşekkürler. hem dinlendiriyor, hem kendin birşey yapmış olmanın mutluluğunu yaşıyorsun. iyi geliyor kısacası:)))
      sevgiler

      Sil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik