4 Aralık 2011

Ahşap Boyama Çerçeveler-Kutular

Pazar sabahı eşimin isteği üzerine sebzeli, kaşarlı, zeytinli ekmek dilimleri yaptım. Uzun zamandan beri yapmamıştım benimde hoşuma gitti, afiyetle yedik...

Kahvaltıdan hemen sonra yarım kalan işlerimi tamamlamak için koyuldum işe. Çerçeveleri vernikledim, kurudular. Askılıkları takılacaktı onları sağolsun cem (eşim olur kendisi;) taktı. Bu sefer epey ilgilendi, sanırım O'da beğendi;))

Hafta arası yaptığım, hafta sonunda da eksiklerini tamamladığım çerçevelerim. Ben çok sevdim bu çerçeveleri. Süslerken çok keyif aldım;))
Umarım sizler de beğenirsiniz.

Kıpkırmızı...
Masmavi...
Bembeyaz...
Yemyeşil...

Sapsarı...
Bu sapsarıyı aslında mutfak asıkılığı olarak yaptım, birkaç hafta önce. Hamur kabartma ilk işim, tamamen acemice diğerleri gibi;) Fakat askılarını almayı unutmuşum;)) Daha sonra askılı halini de yayınlarım...

Çerçevelerden sonra kutuları vernikledim.


Soldaki çamışır deterjan kutusu, sarı olan da görüldüğü üzere kaşıklık olarak kullanıma alındı fakat her an başka bir şekilde kullanabilirim:))


Hepsini severek yaptım, güzel günlerde de kullanırız umarım.
Son yazımda gümbür gümbür geliyorum demiştim, ufak tefek ipuçları vermiştim, bunlardı işte...


Artık pazar bitti, herkese güzel bir hafta diliyorum.

16 yorum:

  1. su taşları ve puantiyeler çok yakışmış... çok hoş olmuşlar...
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok şekerler..en güzel günlerde kullan tatlım..

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, hepsi çok hoş görünüyor. Özellikle kaşıklığa bayıldım.. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşlar çerçevelerde kutularda, mutlu günlerde kullan:))

    YanıtlaSil
  5. ruşen teşekkürler, evet detayları ben de beğeniyorum:)

    Şehnazcım teşekkürler, sağolasın...

    Tuğçe teşekkürler, sapsarı favorin olmuş:))

    Noblesse teşekkür ederim.

    sevgiler hepinize

    YanıtlaSil
  6. hmm yemyeşilimi masmaviyimi , hangisini daha çok beğendiğime karar veremedim bi türlü :)
    amma ekmeği çok beğendiğim kesin uzun zaman olmuştu hatırllattğın iyi oldu :)
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Elifinelizi önümüzdeki pazar günü kahvaltıda ne yapacağını anladım ben:)) şimdiden afiyet olsun canım. teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar canım yaa
    Gözlerimi alamadım
    Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  9. her biri çok cici ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  10. merhabaaa....yaptıklarınız çok hoş
    iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  11. hepsi birbirinden güzel olmuş çok ciciler bayıldım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. çok cici objeler, puantiyeye bayılırım zaten:))

    YanıtlaSil
  13. ay hepsi birbirinden güzel kutular dekopaj mı

    YanıtlaSil
  14. Hayat Cafe Tarifleri teşekkürler, kusura bakma lütfen çok geç oldu dönmem:)
    Düşlerimin İNCİSİ teşekkürler,
    zeynep bayram teşekkür ederim, sağol,
    Nesli teşekkürler canım:)
    Elişi Defteri teşekkürler, ben de bayılıyor puantiyeye;)
    FunD@ sağol canım, evet dekupaj...
    öğrendim ya artık herşeyi süslemek istiyorum, tutamıyorum kendimi;))

    sevgiler herkese

    YanıtlaSil
  15. hepsi birbirinden güzel olmuş hele deterjan kutusu ile kaşıklık bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil
  16. asorhttp://www.asortik.blogspot.com/tik19.12.2011 21:57

    GÖNÜL teşekkürler...

    YanıtlaSil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik