27 Mart 2021

Kumaş Değerlendirme - Yavaş Dikiş (Slowstitching)

eski kumaşları değerlendirmekti amacım.

amacıma ulaştım, eski kumaşlar, danteller, kaneviçe işler, ponponlar vs. ne bulduysam kullandım. tamamını elde yaptım, keyifle kullanıyorum:)

yavaş dikiş furyası, tam bana göre aslında:)

ilk yaptığım bir kırlentti. bir ara onu da paylaşırım. 

kırkyama benzeri bir çalışma ama, kırkyama daha incelikli bir iş, o kadarına sabrım yetmeyebilir. benden bu kadar. 


sağlıkla ve sevgiyle kalın...



yaparken biraz zorlanmadım değil, hira sürekli kumaşların arasına girip işimi sabote etti, 
ama herşeye rağmen tamamlamama engel olamadı:)








10 yorum:

  1. Çok yeteneklisiniz ne kadar güzel olmuş... Elinize emeğinize sağlık, bu fikir için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DoDe, çok teşekkür ederim. sevgiler...

      Sil
  2. Yaaa ben elemegine bakamadımkiii yirimm ben onları. Hele o saklanmmıs minnak varya cok seker. Bittim ben o iki serseriye. Ellerine emegine saglık :D Saglıkla iyi günlerde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emekliyim.com, o minnak ii yaparken asla rahat çalıştırmaz. işin tam ortasına oturur:) evimizin neşe kaynağı onlar:) teşekkür ederim.
      sevgiler...

      Sil
  3. güzel günlerde kullanın çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dlkgzr, çok teşekkür ederim.
      sevgiler...

      Sil
  4. Hiç yaptığınız işe ince iş değil demeyin, nasıl da emek harcamışsınız.
    İyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat, evet aslında bol emek ve bol bol parmak acısı yaşadım:)))
      çok teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  5. Tamamını elde dikmen takdir edilesi, parmak acısını düşünmek istemiyorum. Gerçekten sabır işi! Bravo Nagehan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parmaklarım feciydi gerçekten. sağol semi'cim❤

      Sil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik