26 Mart 2021

Soğuk Kış Günleri İçin "Örgü Battaniye"

günaydın, 

evet uzun bir ara oldu. isteğim sık sık paylaşım yapmak umarım gerçekleştirebilirim. 

bu kadar uzun aradan sonra kısa sürede, çok severek ve heyecanla ördüğüm battaniyeyi de paylaşmak istedim. 

birkaç ay önce dört kardeşin en büyüğü olan ablamı kaybettik. rahmetli ablamda hobileri olan, sürekli üreten biriydi. evinde ördüklerinden veya yarım işlerinden kalan birsürü ip vardı. yeğenim "teyzecim sen bunları al, değerlendirirsin" dedi. birkaç gün önce o ipleri değerlendirmek ve ablamın kızına bir battaniye örmek geldi aklıma ve hemen örmeye başladım. 15. günde bitirip kargoya verdim.

"bugün canım yeğenim irem'in doğumgünü, sağlıklı, mutlu, huzurlu nice nice mutlu yılların olsun, yüzün hep gülsün güzel kızım benim".

ipler annesinden, örmesi benden mutlulukla, sağlıkla, keyifle, huzurla kullansın. 












11 yorum:

  1. Bayıldım battaniyeye ve ne kadar anlamlı bir hediye olmuş.
    Ellerinize, yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. oyunla hayat, çok teşekkür ederim. sevgiler...

      Sil
  2. İç tarafı şişle örüp dıştan tığla birleştirmek ne güzel fikir :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem K., süre kısıtlıydı, yeğenimin doğumgününe yetiştirmeye çalıştığım için nasıl çabuk bitirebilirim düşüncesiyle hareket ettim:)) aslında öyle bir düşüncem yoktu:)
      çok teşekkür ederim.
      sevgiler...

      Sil
  3. Ne kadar güzel... Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resim defterimim, teşekkür ederim. sevgiler...

      Sil
  4. Başınız sağ olsun mekanı cennet olsun ablanızın :(
    Kızının da doğum günü kutlu olsun, ne kıymetli bir hediye yapmışsınız, okuyunca ben duygulandım... Çok güzel olmuş battaniye, ellerinize emeğinize sağlık... Her battaniye figurü sanki başka bir hikaye anlatıyor gibi çok tatlı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DoDe, amin.
      manevi değeri olan bir armağandı vermek isteğim, amacıma ulaştım sanırım. çok beğendi yeğenim. ben de mutlu oldum.
      iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
      Sevgiler

      Sil
  5. Tekrar başın sağ olsun Nagehan`cım...
    Battaniye harika olmuş, ne güzel bir hediye!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim semi'cim.
      diğer yeğenime de ördüm bir battaniye:) battaniyeci teyze oldum:))

      Sil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik