23 Ağustos 2011

Tül ve Keçe

Son birkaç gündür yoğunluktan ve de yorgunluktan yaptığım birsürü güzellikleri yayınlayamamaktan muzdaribim. Akşamları ufak tefek ciciler yapıyorum ama hazırlayıp yayınlayamıyorum.


Bütün bunlar yetmiyormuş gibi dün arayıp evleneceği için evi boşaltmamızı isteyen evsahibimizde cabası. Biz bu evi tutarken uzun yıllar oturabileceğimizi, asla bu evde oturmayı düşünmediğini, bu evin artık hep kiralık bir ev olarak kalacağını endişemiz olmaması gerektiğini söylemişti, defalarca. Dün arayıp evleneceğini söylediğinde üzüldüm. Evleneceğine değil tabiki. Dört yıllık evliliğimiz boyunca üçüncü evimizde oturuyoruz. Dördüncü eve taşınmakta neyin nesi!!!


Anladım ben çok dertlenmişim, ama çok haklıyım. İşler çok yoğun, hem yetiştirme telaşı, hem de yorgunluğu... 


Uzun bayram tatili çok işime yarayacak. Bayramda İstanbul'dayız. Eşimin ailesinin yanına gidiyoruz. Orada dinleneceğimden hiç kuşkum yok. Evin gelini gibi değil, şımarık kızı gibiyim. Yediğim önümde, yemediğim arkamda misali günler geçiriyorum her gittiğimde. Bize misafir muamelesi yapıyor annemiz ve babamız. Sağolsunlar, sağlıklı ve her daim enerji dolu olmalarını diliyorum. Güçleri ve kuvvetleri eksilmesin.


Bu kadar şikayet ve de teşekkürden sonra geçengünlerde burada gördüğüm ve hemen uyguladığım ciciyi sergilemenin zamanı;)) Kullanılan malzeme keçe ve tül. Birarada çok güzel oldu. Buna benzer çok şeyler yaptım:)) Hatta bunun gibi 3 tane daha var:) Ara ara onlarıda yayınlarım, yorgunum dinlenme vakti artık:))





10 yorum:

  1. ay çok cici bişey bu ellerine sağlık canım... ev problemini de inşallah en güzel şekilde çözümlersiniz allah kolaylık versin...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canınızı sıkmayın herşey yoluna girer:)))
    keçe ve tül birlikte çok hoş olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. cok guzel olmus!! yaraticilik dolu gunlere devam :)

    YanıtlaSil
  4. mimledim seniii koşş:))

    YanıtlaSil
  5. öyle güzel olmuşki, ellerine saglık..Sıkıntılarını anlıyorum ama oluyor bazen, kendinizi üzmeyin olurmu?

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. GÖNÜL teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Serap Çoban teşekkürler...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. bunu daha önce beğenip bilgisayarıma kaydetmişim ama zayıf olduğunu düşündüğü hafızam beni yanıltmış ve sana ait olduğunu hatırladım:)çok güzel olmuş.o kadar ki senden bu fikri çalıp bende uyguladım:)ellerine sağlık canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. alanay'cım fikir bana ait değildi, keşke bunu yapandan önce akıl edebilseydim:))
    bakıyorum hemen yaptıklarına:)

    YanıtlaSil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik