2 Aralık 2011

Keyfime Diyecek Yok...

Yoğunum hem de çok yoğun. Akşamları birşeyler yapıyorum, ufak tefek eksiklerim var hafta sonunda tamamlamayı düşünüyorum. Ben hep düşünüyorum ama düşündüklerimi gerçekleştiremiyorum, zaman yetmiyor. Sağlık olsun deyip geçiyorum.
Hiçbirşeyi tamamlayamamış olmanın sıkıntısı ve canımın tatlı istemesi sonucunda yaptığım tiramisumun 1-2 kare fotoğrafını yayınlıyorum. Kendim için güzel bir sunum hazırladım, afiyetle yedim:)
Geçen haftalarda bir İstanbul kaçamağı sırasında girdiğim pasta malzemeleri satan dükkandan kalp şeklinde bir kalıp almıştım, onu kullanarak yaptım servisimi, çok güzel oldu, yemede yanında yat misali:))

Tarifini daha önce yayınlamıştım, tiramisu tarifi için...





Yaptıklarımdan ipucu vermeden, herbirinden azıcık gösteriyorum, numaralandırdım ki açıklama yapacağım yayınlarken:))

ve 
herkese çok güzel bir hafta sonu dileyerek kaçıyorummmm.


Sevgilerimle...

7 yorum:

  1. yaa bir yan da tiramisu, bir yanda yaptıklarından ip uçları:))) bitirdin beni:)))

    YanıtlaSil
  2. lolipucum aklım evde kalan tiramisuda:)) dermişim, sen de erir gidermişsin:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. işte bir tiramisuseverde burada :))))) diğerlerine gelince hepsi birbirinden güzel paylaşım için teşekkürler sevgiler dostçakal

    YanıtlaSil
  4. tiramisuya bayılırım, kalp şeklide hoş olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. canım afiyet şeker olsun, pek güzel bi keyif olmuş anlaşılan, ben de aynı keyiften sipariş veriyorummm!
    ayrıca yaptılarına bayıldım, kabartma dimi? bana da öğreettttt hastasıyımm :)

    YanıtlaSil
  6. güzel bir keyif..sunum harika..afiyetler olsun tatlım..

    YanıtlaSil
  7. aralık ayı epey bir yoğundu, o yorgunlukla birşeyler yapıp yayınlama çalıştım, şimdi farkettim ki gelen yorumları bile cevaplayamamışım. affedin lütfen...

    Nesli birgün yaptığımı yeme fırsatın olur umarım:) teşekkürler.

    Noblesse teşekkürler, ben de sevdim bu sunumu:)

    özgecim teşekkürler, ne istersen bildiğim kadarıyla öğretirim elbette, yeterki iste canım benim...

    Şehnazcım teşekkürler, evet herşey bir kalp kalıpla oldu:))

    hepinize sevgiler. tekrar affınıza sığınıyorum. yapmazdım böyle ama:( oldu bi kere...

    YanıtlaSil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik