15 Aralık 2011

Keçe Çan

Yeniyıl yaklaşırken malum işler çok yoğun oluyor. Akşamları dinlenmek adına küçücük birşeyler yapmaya çalışıyorum, iyi geliyor. Bu yaptığımda çan da onlardan biri. Yazın kurumuş dalları boyamıştım, Dallarımı süslüyorlar alttaki çan ve geçen akşam yaptığım bu güzellik:))


Daha önce yaptığım keçe işlerim çantamdekoratif ve bu da dekoratif:))


Bu arada hafta sonunda bir etkinliğimiz var Bursalı Bloggerlar olarak, acaba oraya katılabilecek miyim, yetiştirebilicek miyim? Şimdiden dert aldı beni, gidemezsem çok üzülürüm:(
İyi bakın kendinize... Yorumlarınızı bekliyorum:)










9 yorum:

  1. nagehan öok güzel olmuş,kurumuş dalları boyamakta harika bir fikir..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. o da, şu da, bu da hepsi çok güzel ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. sevgili Asortik çanlarını çok beğendim hatta müsaadenle bende denemek istiyorum.ellerine sağlık.güle güle kullan.umarım buluşmaya gidersin...

    YanıtlaSil
  4. Şehnaz teşekkürler, evet çok hoş duruyor dallar:)
    Nesli teşekkürler:)))))
    alanay teşekkürler, ne müsadesi canım benim. istersen kalıbını gönderebilirim. eminim daha güzelini yaparsın...

    sevgiler herkese

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık çanlar çok güzel olmuş yılbaşıda yaklaşırken çok şık bir kullanım olur

    YanıtlaSil
  6. merhaba özge ben resimleri siteye yüklüyorum ordan bakabilirsiniz:))

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler özgecim, baktım, hatta birkaçını ben de paylaştım:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. bunlar çok harika olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik